Ont i magen

Jag har en sjukt känslig mage och får ont för minsta lilla "konstiga" jag får i mig. Jag har ingen aning om vad den inte tål heller så då måste man ju ta reda på det, ellerhur? :) Jag är laktosintollerant och jag kan få en massa konstiga symtom efter att jag har fått i mig något sånt. De flesta får diarré av det men jag brukar oftast få extremt ont och magen bubblar väldigt mycket. Men om jag får i mig alldeles för mycket så kräks jag. Den allergin har jag haft hela livet men jag fick reda på det när jag var 12/13 år. Haha!



Fet mat är jag också väldigt känslig för! När mamma mådde som sämst och pappa jobbade kväll så orkade varken jag eller mamma laga mat så vi köpte skräpmat från McDonald's flera gånger i veckan!!! De har så sjukt mycket feta saker - friteringen är värst! Den blir jag väldigt dålig av! Mamma hade köpt chickenbits igår i närbutiken och jag stekte dem, åt dem och så var de friterade. Men inte alls lika mycket som dem på McDonald's eller Max. Men jag blev jättedålig under kvällen och mådde fortfarande väldigt dåligt när jag vaknade imorse så jag sjukanmälde mig. Nu mår jag bättre men det kunde ha varit bättre!



En till grej som jag kan få väldigt ont av är musik! Och det är inte negativt. Om jag lyssnar på en låt som jag rent utav älskar så får jag så himla ont i magen! Oftast är det fina/sorgliga ballader som gör att jag får ont. Jag har ingen aning om varför! Mitt hjärta kanske sitter i magen då... haha! Men jag har ett hjärta iallafall! Det spelar väl ingen roll var den är placerad någonstans? :)

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Hahaha jag brukar oxå få ont i magen när jag lyssnar på vissa låter, till vissa kan jag till och med börja gråta för att de känns som om de är personliga. Sedan får jag ont i magen av varm oboy med grädde oxå hahhaha :P Vi måste träffas snart pözz :D

2010-01-31 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0