I'm sending you a greeting!

Hallå gott folk, till de få som läser... haha!

Jag känner en ny fysisk förändring hos mig själv. Mamma köpte D-vitaminer till mig, små gula kapslar som ska räcka i tre månader, som ska ge mig mer energi. Jag har tagit dem i 11 dagar nu och jag känner en stor skillnad! Jag blir trött på kvällarna nu och lägger mig senast 10 på kvällen, vaknar pigg på morgonen fast att det är kolsvart ute, äter en ordentlig frukost och drar iväg till skolan med ett bra humör. När jag kommer hem så brukar jag vanligtvis skita i läxorna för jag är så grymt trött och då gör jag dem i sista minuten - vilket är en urkass strategi! Nu gör jag de nästan direkt efter att jag kommit hem från skolan och det är så sjukt underbart när man blir klar med allt! Sweet life!

Just nu sitter jag och nötar med mitt hemprov i historia som ska vara inskickat till läraren 23:59 ikväll. Sen måste jag göra några små förändringar i min novell. Jag läste igenom den idag och jag märkte att jag hade några små slarvfel som ett tempusbyte och ett saknat dialogstreck. Fy mig! Till min hjälp har jag det absolut bästa som finns i denna planet - musik!!!!! Hur skulle man kunna leva utan den? Det går inte! Hade inte musiken funnits när jag mått som sämst så hade jag inte funnits vid det här laget. ;)

Everybody ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

omfg snygg design vafan <333333333333

2010-01-16 @ 19:33:48
URL: http://jordizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0