Riktigt irriterad.

Jag blev hemma idag igen. Jag blir nog hemma imorn också. Däremot pallade jag att åka på min gitarrkurs men på lite sämre humör. Jag är ensam tjej där och även äldst och vi är bara fem stycken. Alla andra är killar och den äldsta av dem är väl kanske 12-13 år och så går åldern ner till 10 ungefär. Det är en av dem som rent utav älskar att jävlas med mig. Han sätter sig alltid bredvid mig och ska skruva på min gitarr så den låter helt knäppt och dra på mina strängar när jag sitter och övar på min uppgift och säga hur jävla dum i huvudet jag är. Jag brukar vanligtvis vara lite omogen själv och ge tillbaka såna där "fula" kommentarer osv men de två senaste gångerna har jag inte varit på humör alls och fått utbrott på honom. Gången innan skrek jag "ungjävel" åt honom och idag försökte jag bara ignorera honom. Han gjorde allt för att få min uppmärksamhet, han stirrade på mig i evigheter, drog i mina strängar, försökte välta själva stativet med mitt papper på osv. Han är fan inte värd min uppmärksamhet. :) Jag tänker skriva ett nytt inlägg direkt efter detta för det jag vill prata om nu tycker inte jag passar bra i ett inlägg för det skulle bli för långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0