Justja! - Mors dag idag!!!

Som jag har pluggat må ni tro, ni som läser... xD Jag hann faktiskt klart med min uppsats om i-land och u-land! :D Fyra kapitel med framför allt fakta, synpunkter, kortfattat om källkritik och det absolut viktigaste *host*: innehållet och källfakta. xD Gissa om jag är stolt och glad! Ge mig en parad. ;) Haha! Jag var så inne i det hela iaf halva dagen att jag höll på att glömma bort att det var mors dag! Jag hade köpt ett jättesött kort till mamma för ett tag sen. Lovar, om jag hade haft råd hade jag köpt mer! Men det stod "Världens bästa mamma" på den och enligt mig är ju min mamma den absolut bästa mamman som finns. Trots hennes sjukdom så finns hon alltid där när man behöver henne. Nu när hon har fått en ny läkare, rätt mediciner och rätt terapi så orkar hon mycket mer och är mycket gladare så det är lättare att kommunicera med henne nu och man kan prata med henne om nästan allt nu för tiden. Jag är så stolt och glad över att vara hennes dotter. Jag är så bortskämd som har en sån underbar mamma. <3 Vi har det väldigt tufft med tanke på det jag nyss sa men vi har lärt oss att leva med det. Ibland blir det extra jobbigt och man blir lite PMS-ig och nere och allt vad man nu kan bli men det går över så småningom. Allt ordnar sig liksom. Så tänkte jag absolut inte för ett halvår sen, det lovar jag! Då var allt skit och jag ville dö osv. Men inte nu, inte! :)

Idag var det riktigt varmt ute! Riktig sommarvärme! Kanske 27 grader ute. Jag och pappa åkte till Hemlingby för att köpa skor till avslutningen och jag hittade ett par jättesöta ljusrosa skor som passar perfekt till klänningen jag ska ha. Dom hade sänkt ner priset på dom flesta skorna så jag fick ett par till och dom var orange!!! :D Min ena dyrkarfärg! Jag lovar att dom skorna ska jag ha när jag ska på Nannekonserterna i sommar! Mohahaha. ;)

Jag passade på att gå ut på en promenad oxå. Jag älskar att gå ut och gå med min mp4 i handen och bara lyssna på musik medans man går. Det är så skönt! Nu lyssnar jag mest på Alice Cooper och när man går förbi ett fint ställe, t.ex Rudsjön när solen går ner och himlen är rosa och det speglas i sjön så hör man i lurarna "You're poison running through my veins" eller "Run down the devil"... passande.... xD

Nej jag ska nog göra mig i ordning för sängen där nere. ;)
Puzz!!

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Grattis till klarheten och till alla mammor;D

Jovisst jätte passande. Kjam:P

2009-06-02 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0