Du måste förstå!

Tänker vara lite seriös just nu och skriva till min vän.

Du måste TÄNKA på vad du säger och gör INNAN du öpnnar din mun. Du säger ofta så elaka saker till dina vänner. Jag vet att du skämtar men man kan inte alltid vara på samma skämthumör som du är varenda gång. Det måste du förstå! Ibland blir man riktigt ledsen och arg när du gör så. Vi förstår mycket väl hur dåligt du mår, det vet du! Du är en av mina allra bästa vänner men du är så respektlös när du håller på som du gör. Jag säger detta för att jag älskar dig och bryr mig om dig så jag vill inte att du ska se detta som ett påhopp. Jag nämner inget namn nu heller för du för jag tror du mycket väl förstår att jag menar dig när du läser detta. Om du blir arg på mig nu efteråt så är det inget jag kan göra nåt åt antar jag. Men man måste få uttrycka sig hos sina riktiga vänner och riktiga vänner tar till sig det man säger och lär sig nåt av det!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0