Marknadsshopping!

Jag var iväg till Ockelbomarknaden idag med min faster Emelie, Oskar och deras kompisar Mikis och Smirre, som de tydligen kallades. Jag kommer inte ihåg deras riktiga namn... haha! Jag träffade även farmor och farfar där och det är alltid lika kul att se dem!

Jag hade inte så oerhört mycket pengar med mig men lite kunde jag bränna bort! :) Jag lyckades hitta en sjukt snygg hatt för 150 kr, ett lila nitarmband för 30 kr och en jättefin klocka för 100 kr! :)

  

Gubben som sålde armbandet försökte lura mig genom att begära 300 kr för armbandet! Jag har ingen aning om han sa fel eller om det var meningen men i vilket fall så blev jag oerhört fundersam och sa "Va? 300?!!". Då ändrade han sig till 30 istället. Men det är ju ingenting att haka upp sig på, life goes on! ;)

Imorgon blir det Johnny Depp-maraton med Myllan och jag ska förbereda med en massa läsk och chips! :) Vi kommer ha superkul!!!



Är han inte så gudomligt snygg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0