LP-skivor kombinerat med håltimme

Torsdagar är språkdagar för klass SP1C på Vasa. ;) En liten håltimme fick man också på ca 1,5 timme. Jag käkade lunch med Jennyfer, Maria, Matilda och Simon. Jag, Matilda och Simon stack senare ner till stan. Vi gick in i en skivbutik som jag inte hade en aning om att den fanns! Jag trodde bara att vi hade Rocks som de hade flyttat till Valbo. Men nej då! :) Simon grävde upp två Alice Cooper-skivor som var jättebilliga! Jag hade bara råd för en dock så jag köpte den. Men grejen är att båda skivorna var LP-skivor och våran LP-spelare funkar inte! :) Men det var ju Alice och den kostade bara 25 kr så då var jag bara tvungen att köpa den! Mamma och pappa sa hur jävla galen jag är men ja, så är det! :) De har en massa LP-skivor som de vill lyssna på så de ska köpa en ny spelare när de får råd! :)



Nobody Likes Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0