Long day!

Lååååång, låååång dag!!!! Jag började halv 9 imorse och skulle egentligen sluta fem men vi fick sluta en hel halvtimme (WOOOW!!!!.....) innan för vi hade inget att göra.



Hela dagen började med att vi fick information om individuella valet och inriktningsvalet. Tydligen så får man byta inriktning i tvåan, om jag inte har missuppfattat något. Till individuella valet så funderar jag på om jag ska välja ett till språk eller om jag ska välja något mer "roligt". Jag får redan meritpoäng för att jag läser ett modernt språk, men det kan alltid vara bra att lära sig ett till språk! :)

Vi började med våran estetiska verksamhet idag också! Där hade jag valt musik och det är väldigt långa lektioner som även är sist på dagen. Just därför slutar jag så sent på tisdagar och jag hatar det! ;) Men i och med att det är roligt så tänker man inte på tiden. Det är mer som en fritidsaktivitet än skolarbete.

Nej nu blev jag hungrig så jag ska leta på något att käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0