Innan skönhetssömnen...

Jag känner mig riktigt äcklig! Det blev ingen dusch igår efter träningen för att jag var så utmattad, ingen idag heller pga samma anledning och smärta! Men det var inte det jag skulle prata om... haha!

Modern min har haft en utekväll!!! Den första på år faktiskt! :) Hon och en av våra grannar var tydligen på bio. Mamma var så fint klädd med fixat hår och allt! Hon kom hem så pigg och glad med en fruktpåse fylld med päron och kiwis - jag som älskar kiwi!



Jag blir så glad av att mamma är glad! Jag blir så glad när mamma fixar till sig för det verkar som om hon känner sig väldigt fin och feminin. Hon är så fin så! ♥

Jag tyckte att jag kunde avsluta min långa och jobbiga dag med ett positivt inlägg iaf! Nu blir det av till att ha en dejt med sängen! Vem vet... det kanske blir något mellan oss två. ;) Vi får se! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0