God morgon... på min 17årsdag!

God morgon! Har nyligen vaknat från att ha sovit lite halvdåligt inatt. Igårkväll bytte jag sängkläder för att fräscha upp min säng lite granna. Däremot är det ingen som har tvättat dem och jag vet absolut inte hur man tvättar sängkläder så de var ganska sträva! Inte så skönt!! Jag låg även och grubblade lite om att om si och så många timmar och minuter och sekunder skulle jag vara 17...

Den 24:e januari 1993 kl. 04.42 föddes lilla jag. Jag fick en liten missbildning på näsan pga att den klämdes och blev platt. Med åren växte den på sig och blev krokig istället. Haha! Man kanske inte ska kalla det för missbildning eftersom det är knappt något som märks om man inte har något emot krokiga näsor! Jag var otroligt missnöjd med den när jag var yngre för den fick mig att känna mig ful. Men jag har lärt mig att acceptera mitt utseende och mina fina vänner har gång på gång sagt: "Du passar i din näsa! Den är jättefin!". Det hjälper verkligen att bygga upp ett självförtroende och vara nöjd med sitt yttre. :)


© Malin D

Här har vi mig när jag var kanske 4 år gammal. :)

Nej nu blev jag hungrig! Lite frukost skulle inte vara helt fel! Man kanske ska fixa en lite mer lyxig frukost också bara för att det är min dag idag. ;) Haha!

Skriver nog senare!
Sayonara! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!! Jag har också bild från de där! Vi tog dom hos Rose!! Jag tror att jag har på oss två tillsammans också? :D

2010-01-24 @ 10:53:39
URL: http://jennytheprincess.blogg.se/
Postat av: Helena

Neeej va söt!! <33 Grattis igen fina :D

2010-01-24 @ 12:11:03
Postat av: Malin

Helena: Haha aww tack söta du :) <3

2010-01-24 @ 15:17:38
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0