Min första så kallade "spelning".

Som de flesta som känner mig vet så har jag musik i estetisk verksamhet och denna gången skulle vi ha ett litet "blöjröj" som det kallas och spela några lätta låtar som är lämpliga för barn. Självklart hade killarna tagit extremt rockiga låtar och förvandlat det till en rockkonsert så jag tror att de hade missuppfattat hela konceptet. :)

Vi däremot blev svikna av halva gruppen som hade åkt hem så vi var bara tre stycken!!! Vi hade inga ackord eller något alls till låtarna som vi skulle köra så vi tag fram en låt bara och övade in den på en halvtimme. Och då blev det tydligen så att vi körde Nannes "Håll om mig". :) Utan att de andra hade någon som helst förkunskaper om att jag är ett Nannefan! Känns bra tycker jag! Det kunde väl ha varit mycket bättre än vad resultate blev men det blev väldigt bra ändå för att vi bara hade en halvtimme på oss!

Nu höll jag på och kollade på Youtube ett tag och hittade en Alice Cooper-kedja! Jag funderar faktiskt på att prova på den ikväll eller imorgon. Det låter jätteskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0