Sverige vs Tyskland

Okej, just nu har jag ingen energi till att skriva om veckan som gått men jag kan berätta lite kort om söndags.

Vi hade en liten pizzakväll med alla tyskar och alla svenskar som tog hand om dem och vissa av dem söp sig asfulla och skreksjöng till en tysk låt som hyllar just Tyskland.

Das alles ist Deutschland ooh ooh ooh das alles sind wir...



Efter det har jag försökt toppa Tyskland med en låt som hyllar Sverige på något vis och jag hittade två ganska grymma låtar. :) Hittade en med Enhärjarna och en som Lena Ph framför live någonstans men jag lägger bara upp Enhärjarna här för det är mer ös på den. Leta på youtube om du vill lyssna på den andra. Sök bara på Moder Svea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0