Besviken :(

Usch, jag är så besviken för att jag kommer missa Nanne idag när hon bara är ca 5 minuter ifrån mitt hus, om man tar bilen förstås. Har liksom försökt med allt för att få reda på vad det är för något hon ska vara på men absolut ingenting har man fått reda på! Då tycker jag att det är jättedumt att det står att hon ska giga i Gävle på hennes hemsida! Men detta är ju inte världens undergång! Fler chanser dyker upp. :) Det är bara så jobbigt att vänta på dem! :)



Jag saknar dig! :(

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Jaaaa! <33 Älskar henne såååååååååå himla mycket! <333 Hon kanske ska komma på min dansuppvisning i april :D :D :D <33

2009-09-06 @ 10:26:29
URL: http://helenalw.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, hoppas jag verkligen!! :D Men det ser ganska ljust ut. Hon ville kommit förra året men då skulle hon hälsa på sin bror i Ungern, men nu är det lite mer i god tid så hoppas att hon inte bokar upp nåt :D <33

2009-09-06 @ 16:36:45
URL: http://helenalw.blogg.se/
Postat av: Helena

Hehe ja :) Om hon inte får något jobb som hon inte vet om nu. Det är ju så i den branschen :P

2009-09-06 @ 19:24:19
URL: http://helenalw.blogg.se/
Postat av: FullTrull

Jag saknar henne också och tycker det är dumt att det står på hemsidan men ingen annan stans vad jag vet.Dumma nanne.vi får skälla ut henne när hon kommer till gävle nästa gång.

2009-09-06 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0