10/9-09 - tidigt på morgonen

God morgon!

Idag ska jag åka tidigt till skolan, eller skolan. Jag ska åka till Borgarskolan och vara där 8.15 och ta emot min tyska gäst. ;) Det börjar bli lite pirrigt men samtidigt ska det bli jättekul att få träffa henne! :) Hon kommer vara med mig i skolan två dagar och ska gå runt på stan på eftermiddagen. Annars åker dem till Falun, Uppsala och Årsunda och ska få se vad som finns där.

Idag fyller mamma 39 år! Grattis! ♥ Hon tjatar på mig om att inte köpa någon present för hon hatar verkligen sin födelsedag och har varit jättefrustrerad pga att den närmar sig men jag sket fullständigt i det och köpte en jättefin röd/rosa tröja på gina tricot. Hon och jag brukar shoppa kläder när hon är på sitt bästa humör och då har vi verkligen skitkul. Hon vill ha kläder som får henne att se mer kvinnlig ut så vi letar och letar efter något fint som både är snyggt och passar henne. ♥

Om en halvtimme bär det av mot Borgis!
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0