Tyska utbytet summering del 3

Familjedag

Söndagen, nu var alla tyskar lediga och denna dagen var det meningen att vi skulle hitta på något kul med dem. Jag och Matilda åkte med dem hem till Hannah och vi åkte med hennes motorbåt på havet - riktigt snabbt dessutom. Jag hade aldrig åkt motorbåt innan så jag satt och tjöt som en galning. ;)

          
© Malin D

Vi stannade på en ö och fikade och pratade lite och bara stirrade ut på havet ibland. :) Det var väldigt kallt men ändå härligt!

        
© Malin D

Efteråt hade alla svenskar, samt tyskar en pizzakväll i Hagaström som gick lite överstyr, kanske. Några tyskar hade tagit med sig sprit som nästan alla smakade på. Några av tyskarna smög ut för att supa lite och jag och Matilda blev jätteoroliga för att de skulle bli helt stupfulla för flaskorna innehöll inte lite alkohol! Jag och Matilda smög också ut, men för att komma bort från fyllefesten och jag ringde efter skjuts hem men de ville stanna kvar så bara jag och Matilda åkte hem. Vi satt och väntade på dem ett tag och så ringde jag och Matilda varandra och var skitoroliga men våra tyskar kom hem och var inte det minsta fulla så vi oroade oss i onödan. ;)

Kommentarer
Postat av: Celicia

Svar: Aldrig HAHAHA! Minns aldrig det, därför blir alltid folk besvikna ;)

2009-10-19 @ 19:19:36
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: ஜ CJ ஜ (Cajsa)

ja, jag har grymt mycket och jag saknar dig med! :(

konserter, rep och sånglektioner går i ett i mitt liv just nu. men snart är det lov. :) Konsert i kyrkan i morron och sen är det inte så myckt mer fram tills lovet. Det är bara att ringa. Jag har många som jag lovar att ringa hela tiden att jag glömmer att ringa alla istället så det är bara att ringa om du vill prata. :) Jag minns aldrig att göra det.

Pussar!

xx C...

2009-10-20 @ 15:46:16
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: ஜ CJ ஜ (Cajsa)

hahaha, fan va tasktigt! :P vi har inga läxor...eller jo, det är ju många låtar, danser, övriga korreografier, staging och stämmor som ska sitta men jag ser det inte som läxor för det är kul att hålla på med! :P

2009-10-20 @ 16:24:41
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0