Jag älskar min mamma!

Jag är så glad! Igår satt jag bara och segade med läxor och skit på en stor hög och jag hade ingen energi till något alls. Jag hade helt enkelt brist på motivation. Mamma gav mig en liten uppenbarelse på att det är så det är i gymnasiet och jag måste acceptera det. Jag har inte riktigt hunnit vänja mig än vid allt arbete och stressen är outhärdlig men jag ska klara av det! Efter vårat lilla samtal kändes det mycket lättare och jag ska sätta mig i biblioteket i skolan efter skolan så ofta jag kan och råplugga som bara den! Jag ska klara dessa tre år på gymnasiet om det så tar kål på mig! ;)

Mamma ger mig så mycket styrka när jag behöver det. Jag beundrar henne! Mamma är min idol. :) Trots att man ibland kan bli sur på henne men vem blir inte sur på sin mamma ibland?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0