Idag är en bra dag!

Jag är så glad!!!! För det första så har jag fått en ny medicin som funkar hur bra som helst och jag mår redan mycket bättre. Men jag ska ta den i 10 dagar iallafall men jag kommer antagligen bli lagom frisk ikväll efter dagens sista dos så imorgon blir det skola, halva dagen iallafall. :) Jag tänkte försöka orka med tyskan och sen åka hem när det är engelska och ett megalångt naturkunskapspass. Men vi får se hur det blir. :)

För det andra så berättade mamma för mig att Pelle hade sagt till henne att han vill träffa farmor och farfar och att han faktiskt får följa med mig när jag åker! Han fick inte det innan pga komplikationer mellan dem och mina föräldrar. Så så fort vi blir helt friska så ska vi hälsa på Emelie i Andersberg och förhoppningsvis så åker vi till Sandviken snart. Äntligen börjar saker och ting bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0