Prov, snö och bäbisar

God dag kanske jag ska säga!

Idag blev det skolan som gällde! Men jag åkte dit bara för att göra mitt engelskaprov. Jag vill absolut inte missa fler prov och visa vad jag kan så att jag kan få hyffsade betyg iallafall! Jag bad min lärare om att få åka hem direkt efter provet för jag mår fortfarande ganska illa och det var inga problem sa han. Men jag har fortfarande ganska mycket kvar att göra.

• Metatext till svenskan
• Uppsats om forntida Kina till historian
• Hemuppgift till svenskan
• Hemprov till historian
• Läsa en bok på engelska

Fröken Språkare har mycket att göra!

Nu snöar det för fullt här i Gävle. Det snöade lite för någon vecka sen men bara en liten gnutta. Nu öser det bara ner, små små flingor som dock inte fäster sig på marken. Det märks att året snart är slut.



Jag kollade nyss på ett program om förlossningar i USA. Jag som bokstavligen hatar blod blev en aning extra illamående men kollade bort fram tills man hör ett lättat skrik eller något liknande. Eller kanske "It's a boy!" "It's a girl!". Det som är kul att se är föräldrarna mysa med sina nya små bäbisar. De är ju så oerhört söta! Jag smälter totalt när jag ser en.


© Hans D
Förbjudet att ta bilden!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen! Låter bra att höra att det "bara" är 20% chans att föra vidare bipolär sjukdom...jag vill inte att mina barn ska drabbas. Visst kan det vara årstidsbundet det du har. Ta hand om dig.



Kram C(jag är anonym på min blogg pga anhöriga men du får gärna maila mig om du vill/har tid)

2009-11-05 @ 19:24:24
URL: http://www.brorihimlen.blogspot.com
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad ska du göra i helgen? :D

2009-11-06 @ 21:06:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0