Jävlar!

Jag kan beskriva dagen med ett ord: PISS!!!! Jag vaknade på helt fel sida imorse. Under natten laddade jag min nya mp3-spelare för att batteriet höll på att ta slut, på morgonen vägrade den starta och jag har haft den i två veckor. Idag hade vi också ett läxförhör som jag inte hade någon stencil på så jag hade inte kunnat läsa på det så då var man ju helt körd, och när man kommer hem så får man höra att morfar har hoppat av från att kolla på Alice Cooper med mig om en månad. Då tappade jag förståndet. Däremot tror jag att jag har lyckats få med Matilda ändå fast att hon inte skulle ha råd från början men mina föräldrar erbjöd att betala hennes biljett så då löste det sig. Tågbiljett till Västerås med byte kostar bara 115 kronor per person också! Det är väl det enda som har gått bra idag. Jag tror att fredag den 13:e kom lite sent för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0