Jag är så lycklig!

Allt går som på räls för mig nu. Allt känns bara så underbart! Hela veckan har varit underbar! En lugn och skön vecka utan prov och inlämningsuppgifter, bara jobbat på en inlämningsuppgift i lugn takt, läst en bok, lätta läxor, ett godkänt på det stora historieprovet och ett VG+ på engelskaprovet! Kan det bli bättre?! Det är lika bra att njuta så länge det varar. :) Imorgon blir det utvecklingsamtal också och sen blir det att sitta i biblioteket och fortsätta läsa min bok.

En annan sak jag är så sjukt glad över är att morfar vill gå med mig på Alice Cooper nästa månad! Mitt liv kan inte bli bättre just nu! :) Har velat detta så länge och äntligen kommer det ske. :) Tack morfar! ♥ Det kanske låter knäppt att jag ska gå på en konsert med min morfar, en 16åring med en 61åring. Men jag har absolut ingenting emot att umgås med bara morfar ibland. Jag tycker extremt mycket om min morfar. Han är en gubbe fylld med energi och humor. :) Varför säger jag det ens? Så onödigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0