Idol i Valbo

Innan jag lägger mig tänkte jag skriva kort om gårdagen och idag, vi börjar om igår.

Jag och Matilda åkte till Valbo Köpcentrum igår för att se idolerna då. Tyvärr hann vi inte mycket. Vi missade alla framträdanden och signeringar men vi fick några glimtar av dem. :) De som var där var Rabih, Karolina, Erika och Eddie. Det hade varit lite roligare om fler hade varit där men ja, vad ska man göra? :)

    
   
© Malin D

Efter det blev vi lite hungriga och köpte en varsin kebabpizza-slice. Sjukt gott var det! Vi vandrade omkring lite också efteråt i klädaffärer och letade efter något billigt att köpa men vi hittade absolut ingenting. :( Däremot hittade vi några roliga hattar och mössor och glittriga leggings (eller glitter-tajts som vi kallar dem) som vi har bestämt att vi ska köpa under nästa shoppingrunda. :)

 
© Malin D

Nu tänkte jag börja på nästa inlägg... höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0