Hej jag kommer inte på någon bra rubrik

Jaa vad ska man säga? Trots en lång dag så har den varit ganska härlig ändå. Efter allt bråk jag har haft med en f.d vän, känslorna man hade då försvinner mer och mer för varje dag som går. Det är faktiskt en stor lättnad att vi inte ska behöva gå förbi varandra och vara sura hela tiden. Skolgången blir mycket lättare om man kommer överens med alla. Sen har jag pratat väldigt mycket med Mikael idag och fått lära känna honom mera och det är så skönt att jag har lyckats komma in mer i klassen. Det är så synd att de antagligen ska dela på våran klass i tvåan eftersom det både går språkare och kulturare i klassen. De flesta jag har lärt känna går kultur så det blir ju många man "förlorar" då. Men det är bara rykten som har gått så inget är ju säkert ännu. Sen har jag bara fått en enda läxa idag! Det känns så jäkla underbart! Jag som tyckte att jag hade blivit överöst med en massa uppgifter och så är jag nästan klar med allting nu! Tack gode gud som inte finns för att livet känns en aning lättare för en gångs skull. :)

Nu tänker jag vara något oseriös med min supersjuka humor och lägga upp en video som jag nästan skrattar ihjäl mig åt.



OCH så måste jag bara lägga upp en video på en kille som har en stor talang som har sjungit en av mina favoritlåtar hur bra som helst! Jag är verkligen ett stort fan redan!



Nu är jag jättetrött och ska gå och lägga mig.
God natt!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt (:

2009-11-10 @ 09:19:18
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Jag mår bara bra (:

Vad ska du hitta på idag?

2009-11-11 @ 10:20:02
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Jag ska inte göra så mycket, gå klart skoldagen,

sedan hem och plugga lite grann. Fast först

på schemat står lunch med bästa kompis :D

Hur mår du idag?

2009-11-12 @ 11:13:59
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0