Då var lovet slut

Here we are. Det är söndag kväll och jag vill absolut inte tillbaka till skolan imorgon. Jag har ingen lust. Men vad ska man göra åt saken? Jag får leta efter motivation helt enkelt. :)

Lovet har varit helt fullspäckat! Jag och Pelle har hälsat på Emelie och Oskar som har flyttat till Andersberg. Första gången åt vi lunch med dem och farmor och farfar på Dallas och käkade kebab - smaskens! Andra gången åkte jag och Emelie till hennes skola (Högskolan i Gävle) och pluggade lite. Jag kände mig som en liten alien eftersom jag var minst där när folk från 20-40 gick omkring där. ;) Efter det käkade vi mat hemma hos Emelie medan Oskar var på jobbet. Idag åkte jag och Pelle dit igen och åt lite lunch med dem och bara umgicks med dem. Trevligt värre! :)

Jag var även med Jonna och Matilda och vi sov över hos Jonna och hade det allmänt kul - som vanligt! :) Det enda vi gjorde var att sitta i soffan, kolla på TV och käka godis och chips. :D Lite mat gjorde vi också och åt den på soffbordet under den långa pausen i Idol. :) Vi somnade inte förrän klockan tre på natten och tre pers låg på en dubbelsäng! ;D Kan misstolkas, jag vet, det var meningen också men vi gjorde inget olämpligt! :) Slogs om kuddar, rymdisen Alf (TV-serien som gick på 90-talet och säkert tidgare än så) och en massa annat.

Jag kommer kanske blogga lite senare ikväll - trots att det är ganska sent nu men om jag hittar på något att skriva om så återkommer jag. ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0