Grattis pappa!

Jag börjar om först en halvtimme så jag tänkte att jag hinner nog skriva lite i bloggen.

Idag fyller pappa 40 år! :O Det är helt ofattbart för mig! Asså... 40 år???!!!! Helt jävla insane!!!! :O Det kommer ta lång tid för mig att smälta det. xD Vi gav honom en mp4-spelare som han har velat ha jättelänge. Han köpte den på nätet men det tog en evighet för honom att veta att den var slut då. Så vi köpte en ny när det fanns på lagret. :) Äntligen har han fått den! :D

Grattis pappa!! I ♥ You!
 
© Malin D


Kommentarer
Postat av: Joinaz

Haha ja du kan ju inte smälta det ännu:D

2009-06-02 @ 18:41:48
Postat av: Malin

Joinaz: Neeej å det har gått en vecka å jag tjatar som fan om det. xD

2009-06-02 @ 19:33:55
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0