Söndag

Ganska händelselös dag idag men ändå inte.

Jag gick ut på en lång promenad i värmen, träffade morfar... mm hejhej. :) Sen såg man två välbekanta ansikten som har gjort mitt liv förjävligt. Jävlar vad dom stirrade på mig! Kollade ner på marken och låtsades som om jag inte såg dom. ;) Lika bra att släppa taget om det förflutna. Jag ska försöka glömma så mkt det bara går. :)

Träffade Erica idag oxå! :D Shit vad jag har saknat den flickan. ;) Vi pratade en kort stund och så cyklade hon hemåt med sin mamma och jag fortsatte gå. När jag kom närmare hemåt och skulle gå över på en trottoar så såg jag en skitäcklig orm!!! FAN vad rädd jag blev!!! Men jag lyckades att inte skrika. x'D Förra gången så såg jag och Erica två eller tre skitstora ormar, kmr inte ihåg om det var två snokar och en huggorm eller tvärtom. Nu var det en liten svart/grå snok med en vit prick på huvvet så det var inte lika läskigt nu. Men ormar äcklar mig nåt så fruktansvärt! Jag ska ALDRIG mer gå på en trottoar!!! Visst jag säger det nu, kmr säkert gå över. x'D Jag kmr iaf drömma mardrömmar om snokar. :P

Måndag imon... haha, yey!

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Erica:o Stackare dumma snok jä****

2009-06-29 @ 18:27:50
Postat av: Malin

Joinaz: HAHAHAHAHAH jao. ^^

2009-06-29 @ 20:37:46
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0