School's out for summer!!!

Haha jaaa kan titeln säga mer? ;) SCHOOL'S OUT FOREVER!!! Iaf grundskolan! NO MORE!!! Äntligen!!! Men det var samtidigt jättejobbigt. :/ Jag, Jonna och Trull grät som fan! Jag kommer sakna alla så jävla mkt! Men vi ska ändå träffas mycket i sommar och bara ha kul. Men jag kommer sakna Sofie enormt mycket. :( Hon har gjort så mkt för mig och betyder enormt mycket! Hon har en stor plats i mitt hjärta. <3 Jag började böla som fan när hon gav mig betyget och Veronica gav mig en ros. Ett stort kapitel i mitt liv har liksom avslutats och nu måste jag skriva ett nytt. :O Herregud...

Jag fick iaf förbättrade betyg! Jag låg 11 poäng under snittet för mitt förstahandsval och nu är jag 9 poäng över! :D VASA HERE I COME!!! Men sommarlov först såklart... hehehe (a)

Kommentarer
Postat av: Celicia

stolt över dig gumman :)

2009-06-11 @ 10:45:54
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Duktiga Malin:D

2009-06-11 @ 13:10:47
Postat av: sandra

du är bra malin , du kmr komma långt :)

2009-06-12 @ 23:25:09
URL: http://piratflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0