Min bästa vän. <3

42 frågor om en bästavän



1. Vad heter hon?
 Jonna Cristina Hultman

2. Hur gammal är hon? 16 bast :)

3. När träffades ni sist? today mannen ;D
4. Vad har hon för hårfärg? typ svart/mörkbrun
5. Brukar hon färga håret? Japp, always. ;D
6. Vilka färger hon han haft? Typ blont innan.
7.Vad har hon för parfym? Jadu... massa. xD
8. Är hon galen? Ja men vafan vem är inte däh? ;D
9. Vad är erat bästa minne? Pettsondagen fan :D Och vårat fynd av sur hippie <3
10. Har ni många minnen ihop? Joo det har vi väl. :)
11. Vart bor hon? Skutskär
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nope.
13. Är du avundsjuk på henne? Varför ska man vara avundsjuk på sin bästa vän? <3
14. Vad heter hennes syskon ? Jocke
15. När träffades ni första gången? Typ i 7:an
16. Hur träffades ni? Trull var sjuk och Jonna vart typ "ensam" så vi bjöd in na i gruppen. ;)
17. Vad går hon i för sporter? Ingen just nu
18. Vad gör hon på helgerna? Sover? xD
19. Gör hon efter skolan? Åker hem typ, gör läxor
21. Har ni pussats? Haha nej. xD
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jao det tror jag väl.  x'D <3
23. Har hon fräknar? Jag vet inte? :O Har inte kollat så noga på hennes näsa... xD hehehe
24. Har ni kollat på film någon gång? Haha jaaa :)
25. Har ni bråkat någon gång? Neee
26. Har ni sovit i samma säng? Nä. xD
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Japp. ;D
28. Har du sett hon gråta? Mm. :'(
29. Vad gjorde du då? Kramade om henne såklart. Grät med henne. <3
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Jag vet inte. xD Kanske. ^^
31. Har hon sett dig gråta? Haha jaaa!!!!
32. Vad ska ni göra i sommar? Tälta, gå på konsert. :)
33. Har hon svikit dig någon gång? Nej never. <33333333333333
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Jao. :)
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Möta henne i graven
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jag hoppas verkligen det <3333
37. Älskar du henne? Vilken dum fråga. Klart som fan att jag gör!
38. Vad är det bästa med henne? Snäll, fin, underbar, rolig, förstående... hon är allt en vän kan va <3
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget för fan! She's perfect. <3 Misstolka inte. xD
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? : Ja för fan! Vi delar på shitten Jonna! :D Åker till Nya Zeeland och Japan. <3
41. Hur ser hennes klädstil ut? På Jonnas sätt. :)
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Det får hon väl bestämma själv... :P


Kommentarer
Postat av: Joinaz

42 frågor om en bästavän







1. Vad heter hon? Malin Lena Cristina Dansk



2. Hur gammal är hon? 16 Jahre;D



3. När träffades ni sist? I fredags:( Saknar deeej!!



4. Vad har hon för hårfärg? Jadu bra fråga till nån som är halft färg blind:D Men typ BRUN/RÖD??



5. Brukar hon färga håret? Öhh oftare än jag i allafall;D



6. Vilka färger hon han haft? Dum blondin, Svart skalle, Bjun och och och säkert nåt mer innan min tid;D



7.Vad har hon för parfym? De flesta som luktar gott;D



8. Är hon galen? Haha aa fast på det braa sättet som nu inte är det dåliga för oss:D



9. Vad är erat bästa minne? Pettson, Hippies och massa andra;D



10. Har ni många minnen ihop? Svarade jag nyss inte på en liknande?? Jooooo vi har många underbara minnen ihop:D



11. Vart bor hon? I skolan;) Närå i Gävle:D



12. Har ni varit utomlands tillsammans? Snart så:D



13. Är du avundsjuk på henne? Jag e så avundsjuk det finns så mycket jag behöver. Haha je vet inte:P



14. Vad heter hennes syskon ? Pär/Pelle



15. När träffades ni första gången? I SCJUAN



16. Hur träffades ni? Genom Erica



17. Vad går hon i för sporter? Typ dans och gitarr om gitarr kan räknas som sport man får iallafall motion i fingrarna



18. Vad gör hon på helgerna? Sover, Är vaken, Äter,

Skiter:D



19. Gör hon efter skolan? Sover?? Nä gör läxor sitter vi datan typ;D



21. Har ni pussats? Haha nää:P



22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jaa såklart:D Fast inte på det dåliga sättet som är det dåliga för oss:D



23. Har hon fräknar? Jag tror det fast inte mycket i sådana fall;D



24. Har ni kollat på film någon gång? Haha jaaa typ 11 000000000000000 gånger. Nä men ganska många :) Ska vi hyra film nångång snart??



25. Har ni bråkat någon gång? Nää som tur e. Eller lite på skoj men det gör väll alla. Typ bah Jooo, neee, jooo, neee:D



26. Har ni sovit i samma säng? Nein vi slåss för mycket när vi sover hahaha;D



27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Jupp varje dag;) Och om matilda är med ända tills vi blir JÄTTE KISSIS:D



28. Har du sett hon gråta? Mmm:(



29. Vad gjorde du då? Grät med na och försökte trösta na men jag blir typ i chock tillstånd när sådant händer så jag vet inte alls vad jag ska göra

:(



30. Har du sett henne vara riktigt arg? Öhh arg men inte livsfarlig:P



31. Har hon sett dig gråta? Jao!



32. Vad ska ni göra i sommar? Tälta, gå på sommarkväll och skratta:D



33. Har hon svikit dig någon gång? Nä inte vad jag vet(L) <33



34. Har ni pratat i telefon någon gång? Jao med pinsam tystnad hahaha;D



35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle gråta ihjäl ma:*(



36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jaa jag ska göra allt som krävs för det. Vi ska ju bo ihop har vi bestämt;D



37. Älskar du henne? Jaa 4-ever and ever. Aldrig ska jag sluta älska dig. Du e allt jag har och allt jag ber om.



38. Vad är det bästa med henne? Det bästa det var svårt då allt med henne e bäst;) Men jag måste väll säga personligheten och humorn för om det inte vore för dem sakerna skulle jag inte vara kompis mä na det skulle inte ha spelat någon roll om hur fin hon va om hon inte hade den underbara personligheten som hon har<33333



39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget för hon e så perfekt som jag vill ha na;D Hon e min perfekta kompis<3333



40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? : Ja jag e ju inte snål så vi skulle åka till Japan, Nya Zeeland och USA. När vi kommer hem har vi ju ganska mycket penggar kvar så då skulle vi köpa en lägenhet:D



41. Hur ser hennes klädstil ut? Jätte fin Malin klädsel.



42.Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Det har hon ju redan gjort;D



ÄLSKAR dig Malin du e den bästa vän man kan ha<333 PÖZZ & KJAM

2009-06-07 @ 12:31:37
Postat av: Malin

Joinaz: Asså jag dör Jonna!!! Jag skrattar och gråter på samma gång. xD Du är underbar <3333

2009-06-07 @ 13:50:59
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0