Kommer inte på nån bra rubrik

Celicia utmanade mig att skriva 10 bra saker om mig själv... Tre av dom sakerna måste vara nåt bra om mitt utseende. Från början tyckte jag att det skulle vara helt omöjligt för jag tycker inte alls om mig själv (speciellt inte till mitt utseende) men sen läste jag hennes blogg och hon sa typ i stilen att om hon såg ut på ett annat sätt så skulle det inte vara samma person och därför är hon ändå ganska nöjd med sig själv. Lika bra att försöka. Resten är väl helt och hållet om personlighet.

1. Jag är smal fast att jag ändå äter som en gris. Det är bl.a pga min magsäck som är skitliten. Har däremot inget emot större människor för det är fint det med. :)
2. Har lagom tjockt hår.
3. Hehehe mina fötter är i lagom storlek. xD Mitt horoskop passar mig! :O Kom inte på nåt annat...
4. Jag trivs med att vara mig själv utan att skämmas
5. Jag tar inte åt mig lika lätt av allt skitsnack jag får höra varje dag.
6. Jag är stolt Nanne-fan och Cooper-fan!!!!
7. Jag överlevde dom absolut värsta åren i mitt liv.
8. Jag är bra på engelska... hehehe (a)
9. Jag är glad att jag vågade prata med Sofie (min lärare) när jag mådde skit
10. Jag är den jag är... deal with it. :)

Jag utmanar dom som vill... hehehe

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Heja malin;D

2009-06-08 @ 15:31:48
Postat av: Malin

Joinaz: Hehehehe.... x'D

2009-06-08 @ 15:33:17
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: Celicia

Awwwss, bra sötnos!!!! <3

2009-06-08 @ 15:57:15
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0