Vilken underbar kväll!!!!!

Det går inte att beskriva hur underbart det har varit idag!!!! Jag tog massvis med bilder och spelade in videos osv men det tar jag senare. Tänkte att jag skulle berätta om dagen istället. :)

Vi åkte till stan vid 6-tiden så att vi skulle få bra platser. Vi gick först in på McDonald's (inte för att äta dock) för att skriva Nanne på våra ansikten. ;D Sen gick vi in på Nian, jag behövde köpa batterier till min digitalkamera, köpa nåt litet fint till Nanne. Vi hittade inget bra förutom några små vykort. Vi köpte bara dom och skrev nåt litet på dom. :P Vi gick till Godistajm å köpte nåt att äta och dricka och sen gick vi mot scenen! :D Det var inte alls många där så vi hade turen att få stå längst fram! :D

Det tog ett tag innan Nanne kom men hon var där 2 timmar för tidigt t.o.m och sjöng Avundsjuk! :D Vi såg henne "backstage" för det var en stor springa mellan scenen och själva stängslet och hon typ såg oss å vinkade. :) Vi skrek av lycka och hoppade på varandra och allt. x'D Shit vad glada vi blev!!! Två timmar senare uppträdde hon igen en jävla massa låtar, vi skreksjöng med precis varenda låt. :D

Efteråt kom hon och skrev autografer! :D Vi skrek ännu mera när hon kom ut! :) Hon fick syn på mig och hoppade på mig och gav mig en stor bamsekram. :D Presenterade Matilda och då hoppade hon på henne oxå. :P Vi hade två stycken lappar hon skulle skriva på så hon tog Matildas men inte mina. :( Hon frågade efter ett tag "Har jag skrivit till alla???". Då utbrast jag "NEEEEJ!!!!!". x'D Då kom hon och skrev å jag ba "Du dissar mig juh. x'D" "Neeeeejdå!!!! Du var ju så upptagen med å filma!!!". x'D Ojoj. :P Vi fick autograf på armen oxå. :) Ritkigt snyggt. :D Woho!!!

Vi skulle ta kort med Nanne oxå. Jag ba "NANNE!!!! Ställ dig vid Matilda!!!!!!!" "Jaaa ja ja självklart! :D". Tog kort på dom och Matilda fick ta kort på mig och Nanne. :P

Shit vilken underbar dag. <3333
Tusen tack Nanne och Matilda!!! <3333
Lägger in bilder senare. :)

Kommentarer
Postat av: Celicia

IIHIHIHIHHIHIIHI NI ÄR FINA OCH ALLT!!

NANNE, MATILDA OCH MALIN FTW!

ÄLSKARÄLSKAR THE VIDEO.. OMG ÄLSKAR ERRRR :****

HYPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2009-07-09 @ 00:44:14
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: Josefine

var ni i Gävle? (:

2009-07-09 @ 11:33:13
Postat av: Malin

Josefine: Japp. :)

2009-07-09 @ 16:46:38
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0