Jävla skit!

Jag hatar verkligen att vara laktosintollerant! Just igår så skulle vi inte ha laktosfri mjölk å göra mat med och mina piller funkade tydligen inte nu heller så nu är man sjuk igen. :( Jag som skulle höra med Matilda om vi kunde träffas så vi kan hämta ut biljetterna! :O Sista dagen är liksom imorn!!! PANIK!!!!!!! Men sjuk eller inte, måste verkligen hämta ut dom. Annars får jag väl förklara för mamma och pappa och lösa det hela... Jag blir dödens. ;) Men jag får hellre skäll av mamma och pappa än att förlora pengar på att INTE hämta ut dom när det redan kostar 1000 spänn!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Ja precis det är ju det. Det hade varit bra att vara bebis med samma utvecklade hjärna som man har nu ;-)

2009-07-20 @ 16:38:10
URL: http://helenalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0