Furuvik snart.

Om en halvtimme åker jag till Furuvik med pappa och Pelle. Det var ett tag sen man var dit så det ska bli kul att åka dit igen. :) Jag måste mäta Pelle och se hur lång han är så man vet om han kan åka med dom lite större karusellerna med mig. ;) Det är så tråkigt att åka dom själv. :(

Hitta en bra låt på youtube med Groove Coverage. Den heter 21st century digital girl. Orkar inte lägga upp låten här så ni får söka på youtube. :) Det finns en textrad i den som faktiskt berörde mig på ett konstigt sätt

My daddy is a workerholic millionair, my mommy's on drugs but I don't really care

Pappa jobbar mycket men han är absolut inte en miljonär, mamma knarkar inte men eftersom hon har en obotlig sjukdom, eller obotlig... den är inte obotlig i sig, bara för henne för att läkarna gav henne fel medicin som hon inte kan sluta med för då blir hon bara magsjuk och spyr 24/7. Men hon tar ju medicin för det varje dag och det blir ju drugs på engelska. :) Ibland stöter man verkligen på såna där konstiga sammanträffanden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0