Bilderna från igår

Klockan blev lite mycket så jag laddar upp bilderna nu istället. :)

               

© Malin D, sno dom inte!

Glömde nämna att jag fick en gratis cd med autograf på... vart lite fundersam men okej då. :P Jag har redan samma skiva med autograf på så jag gav den till Matilda eftersom hon inte har den. :) Vafan ska jag ha två likadana skivor för? :P Lika bra att vara lite omtänksam. ;D Vad gör man inte för sina vänner? <3

Jag har fixat videofilmer på Youtube. Dom kan ses på mitt konto där:
www.youtube.com/user/xYum1x
Jag ska lägga in två av dom här om en liten stund. :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Ohhh så fiiina bilder:D

2009-07-11 @ 19:40:50
Postat av: Joinaz

Dom när du och trull e med e bäst:D

2009-07-11 @ 19:41:33
Postat av: Malin

Joinaz: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!

2009-07-11 @ 19:42:55
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0