Julfirandet pågår ännu!

Haha jag tror att jag är lite lat eller nåt... jag orkar liksom inte blogga när jag kan sova! :) Men ja... jag ska bli bättre på det. ;)

Hoppas att alla har haft en jättehärlig jul! Min har varit helskön faktiskt. Har fått en massa najsiga julklappar!

♦ Pengar - massvis av dem!
♦ Smink
♦ Smycken
♦ Godis
♦ Elgitarr!!!!

Har suttit och plinkat på den hur länge som helst - nejdå jag är inte alls besatt! Hehe... Men det bästa med julen i år är att jag faktiskt har lyckats köpa julklappar som alla tycker om! Brorsan blev superglad över sitt lego, mamma knarkar sönder sin rosa palestinasjal och pappa har börjat läsa på boken som jag köpte. :) Jag brukar annars misslyckas som bara den med julklappar. ;)

Igår var vi ute på en liten shoppingtur lite här och var. Brorsan hade också fått en jäkla massa pengar så vi åkte till Barnens hus med honom och han köpte lego för 1100 kr! :O Det är inte klokt! ;) Själv köpte jag bara lite godis för 20 kr! :) Jag köpte även ett schampo och balsam som ska vara vårdande för färgat hår från Schwarzkopf och utan att ens tänka efter så sa jag högt "Svartskalle!" och så stod det två svarta killar lite längre bort och de såg jag inte för fem öre! Pinsamt?! Hade jag sett dem så hade jag absolut hållit truten! xD Jag är ju en svartskalle själv kan man ju säga. ;)

Efter det åkte vi hem till mormor och morfar och åt julmat hemma hos dem. Brorsan hade tagit med sig ett lego och började bygga där och så satt man själv med mamma och mormor och pratade om allt och ingenting... Lite flum blev det med morbror också... haha!

Nä fan jag ska göra mig i ordning för att åka ner på stan! Jag får ju inte missa mellandagsrean trots att jag ska spara en del av mina pengar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0