Glad Lucia!

Idag var det Lucia då! :) Den mörkaste dagen på året och sen går vi mot ljusare tider! :D Gud vad underbart! Har haft en liten kort bloggtorka av någon anledning så jag ska skriva lite kort bara.

Fredags: Simning i skolan. Jag har i stort sätt övervunnit min rädsla för vatten och jag är enormt stolt!! Tycker fortfarande att det är lite läskigt men inte lika mycket längre. :) Hurra! Fick så mycket uppmuntran av min lärare bara för att jag ens var i poolen. xD Tack! <3

Grattis Erik Grönwall som vann idolfinalen!!! :D Och grattis Calle till andraplatsen! :) Två värdiga finalister - igen! Underbart!

Igår: Seg dag som fan! Jag var sååååå trött hela jäkla dagen. Men jag hade ätit väldigt dåligt igår så jag antar att det var därför. :) Pappa gjorde ordning tacos och efter det blev jag så mycket piggare. Jag måste äta mer! Maaaaat! :)

Snart blir jag ensam hemma med brorsan för mamma och pappa ska handla julklappar. Jag och Pelle får väl fixa lite mer julpynt här hemma. :) Trevligt!!

Måste bara lägga upp en video jag satt och grejsade med. Helt oseriös video så jag hoppas att den är någorlunda underhållande. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0