Tiden går alldeles för fort

Jag är riktigt duktig känner jag! Jag vaknade vid 10 imorse av att någon höll på att stampa som en galning i golvet ovanför mitt rum så jag kollade klockan och funderade på varför Pelle var hemma! Men sen kom jag på att upprop aldrig håller på så länge. I 8:an och 9:an så varade de kanske i en halvtimme.

Min söta lilla lillebror går i 3:an nu. Jag kan knappt tro det! Om bara en månad så är han 9½! Det kommer gå så fort tills han blir 10! Kan inte ens tänka mig hur det blir när han kommer in i målbrottet. x'D


Jag och Pelle på BB 18 mars 2000



© Hans D - förbjudet att ta bilderna!
Saknar då han var så liten men saknar inte den tiden. x'D Fy vad hemskt! Men gud så söt han var! Han är och kommer alltid vara min lilla ögonsten ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

GULL PELLE!!!!!

Kommer aldrig glömma hur avundsjuk jag var på dig för honom ;) :)

2009-08-18 @ 13:13:19
URL: http://jennytheprincess.blogg.se/
Postat av: Josefine

Guud va söta bilder! :D

2009-08-18 @ 17:29:16
Postat av: Malin

Josefine: Haha är han inte för go?! :)

2009-08-18 @ 19:39:44
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0