Ett trevligt återseende

Justja jag kom på! Efter skolan gick jag och Matilda till Lillhagen för att hälsa på de gamla lärarna. Vi ville helst träffa Sofie och Renée. Lärarrummet var öppet när vi kom men bara Renée och Veronica satt där. Renée var väldigt pratglad så man hade inte tråkigt med henne men Veronica var bara surig? Men ja... Renée sa en jättegullig sak till oss. Det är tomt här utan er. Hur gulligt är inte det?! Både Renée och Veronica skulle iväg så vi rörde oss iväg mot utgången vi med när Sofie plötsligt dyker upp! Hon älskar tydligen att synas sådär plötsligt och skrämma skiten ur en! :) Hon stannade till vid oss och jag kunde inte låta bli att ge henne en kram. ♥ Vi pratade en liten stund och hon var jättenyfiken på hur vi hade det på första dagen osv. Hon sa att hon tyckte det kändes konstigt att vara mentor till en 7:a. 9A forever in Lillhagens heart. ;) Höhö. Men jag kan inte låta bli att säga att Sofie är världsgo! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym



hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-24 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0