Ett litet midnatts-inlägg

Här sitter jag och är lagom stolt över min nya design, chattar med Caroline på msn och knarkar Alice Cooper. Resten av familjen har gått och lagt sig redan. :P Pelle börjar i skolan imorgon (senare idag) så han måste gå upp tidigt, stackarn. Jag har ytterligare 6 dagar kvar av lovet! :)

Jag kom på nu att nu är det 18:e augusti och idag är det Lenas dag! Dvs att idag är det min namnsdag! :D Grattis till mig, farmor och Lena Ph... x'D Hahaha!!! Malins natthumor... get used to it! :)

Jag funderar faktiskt på att gå till Lillhagen i veckan och hälsa på Sofie men jag vet inte om jag vågar själv. :P Jag är så patetisk! :D Jonna, Matilda, Erica, någon av er som vill följa med?! :)

God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0