Chill

Måste säga att jag är väldigt dålig på matte! Idag börjar jag 10.55 och jag måste ta en buss som går minst 30 minuter innan så jag tänkte att jaa då kan jag åka vid 10. Men av någon anledning fick jag för mig att jag ska gå upp halv 8 på morgonen! x'D Så här sitter jag och är helt klar med 1 timme och 15 minuter utan någonting att göra! Men samtidigt är det ju skönt att bara få chilla på morgonen innan skolan börjar. :)

Jag måste få reda på mer om Fackens dag i Furuvik! Det är på lördag och då är Nanne där! :O Gaahhh!!! Alla som vet något får gärna höra av sig! :) Det spelar ingen roll om vad man vet, bara man vet något alls rent allmänt! :)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0