Sammanfattning från födelsedagskvällen!

Jag är lagom trött efter en lagom hård dag i skolan få jag omedvetet jobbade ganska flitigt för att vara jag. ;) Plus ett träningspass nästan direkt efter. Jag måste duscha alldeles strax och fixa ett tal till engelskan. Men det är inte det jag ska prata om!

Igår så fyllde jag som sagt 17 år. Jag och Jonna åkte till stan tillsammans lite tidigare av någon anledning. När det började närma sig tills alla skulle träffas så ringde Emelye ca 20 minuter innan och sa att hon skulle komma först 7, vi skulle samlas halv 6! "Ok, vi får väl underhålla oss själva på något sätt!". Alla var framme vid 10 i 6 och vi stod kvar där jättelänge och bara frös. Alla ville gå in någonstans men ingen ville gå! Till slut hamnade vi på Hemmakväll och kollade på en massa filmer i minst en timme. Till slut hade alla kommit och vi gick mot pizzerian och käkade. Det enda vi pratade om var i stort sätt musik och skrattade åt allt och ingenting. Vi satt där i ungefär två timmar innan alla skulle åka hem. Jonna, Matilda och Simon följde med mig hem och käkade tårta, lyssnade på musik, pratade om allt och inget och hade allmänt trevligt. :)

Jag behöver inte tacka dem eftersom jag redan har gjort det! :) Haha!

Jag sitter och funderar på vilken dagens låt kommer bli! Jag har ingen aning än. Det kanske inte blir någon idag faktiskt... men vi får se!

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Hahaha det måste vi göra om,saknar dig redan ha ett underbart år som 17 åring. Så att du slipper göra allt när du blir myndig hahahah:D

2010-01-27 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0