Clean up the mess!

Lite förberedelser inför den stora dagen! Eller iallafall min stora dag! Städning!!! Mitt rum som var en enda stor röra och så ska jag ju bjuda hem folk efter pizzakvällen! Då kan det ju inte se ut som om ett tredje världskrig har pågått där? ;)

 

Kläder låg utspridda överallt och så hade jag lyckats skita ner de jag skulle ha på mig imorgon så det var lika bra att slänga in allt i tvättmaskinen och sätta igång den! Däremot är våran tvättmaskin ganska ny och jag har inte använt den så mycket så jag hade ingen aning om hur man startade den. :) Mamma har gått igenom med mig om hur man gör men jag lyckas alltid glömma det! Jag chansade lite och mirakulöst så startade den utan problem! Är man duktig eller vad?!

  

Allmänt ofixad och osminkad på bilden och rockar loss till musiken i min fina 80-talsstereo! :)

Jag måste fortsätta städa lite innan jag lägger mig. Kommer inte hinna bli klar men jag har förmiddagen på mig också!

Sayonara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0