Fullt upp!

Jag kommer nog ta några bloggpauser lite då och då. Tror inte att någon bryr sig särskilt mycket för det är inte så många som läser min blogg men vad spelar det för roll? :) Har min blogg som en personlig avlastning. Men inte för personlig!

Jag har sjukt mycket på mina axlar nu när skolan har börjat på riktigt! Idag har jag läxförhör i historia, en hemuppgift i naturkunskap som ska lämnas in idag, hemuppgift i engelska som ska lämnas in idag, tyskaglosor till imorgon och när jag har allt detta så ska jag hinna med att städa mitt rum till imorgon för då kommer de från Tyskland hit. Pappa köpte en gästsäng igår som måste få plats där och det gör den absolut inte nu! Jag får plugga lite när jag sitter i bussen då. Tar väl ca en halvtimme för mig att komma fram så jag ska väl hinna en del på 30 minuter. Jag kommer få jättedåliga resultat på läxförhören och alla uppgifter osv pga att städningen är ivägen. :P Men jag vill inte förklara för mina lärare varför det blir så dåligt! :S

Jaja, ska muntra upp mig lite innan jag går och äter lite frukost.

  

Alice: dyrkar! Johnny: dregglar över! Nanne: älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0