Sista dagarna

Nu är skolan tekniskt sätt slut! Skolavslutningen är imorrn. Det känns fan jättemysko. :O Grundskolan är slut, kommer inte tillbaka till Lillhagen fast att jag nästan bor granne med skolan... kommer kännas jättekonstigt.

I måndags hade vi brännbollsdag. Vi spöade skiten ur alla vi spelade mot. Vi kom till final då och spelade mot lärarana, DÅ förlorade vi... hehehe. Man vinner aldrig mot lärarna tydligen. Alla hade däremot nånting emot oss! :O Så fort man slog långt så blev det sneslag... men när andra laget slog ännu mer snett så var det okej. :O FUSK FÖR FAN!!!!

Idag hade vi avslutningslunch i skolan. Vi och dom andra niorna hade hela skolan för oss själva kan man säga. Vi hade sagotema, 9B hade nördtema och 9C hade militär tror jag. Alla fick bjuda in en "hemlig gäst". Vi bjöd in våran tyskalärare som egentligen skulle ha gått i penison i år men hon fick hoppa in igen för våran egentliga lärares barn dog i höstas. :/ Auf wiedersehen Birgitta!

Efter skolan åkte jag, mamma och brorsan å klippte oss. Jag har klippt upp håret lite mer och stylat lite. Svårt å förklara men aahh... hehehe. Inte så mkt mer å säga...

Sayonara!


Kommentarer
Postat av: Joinaz

Hejdå Lillhagen:*(

2009-06-11 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0