Jag skriver en låt!

Titeln säger väl det mesta. Jenny har fått mig att börja. Det är mycket av mitt förflutna som gnager i mig och jag har försökt att bli av med det på så många sätt, prata, skriva dikter, berättelser etc. Tyckte att det kunde vara värt ett försök att skriva en låt. :) Jag hoppas att det ska gå bra! En låt som inspirerar mig är Boulevard of broken dreams med Green Day. Om man lyssnar på texten så hör man hur spirituell låten är!



Jag har även kontakt med en enormt bra sångare från USA som tyvärr inte har nått rampljuset än. Han gör många covers och skriver såna egna låtar men han har inte lagt ut dem på internet än. Dock funderar han på att göra det! :) Jag hoppas att han gör det, jag vill jättegärna höra dem! Han är också en inspirationskälla för mig och även mina största idoler och förebilder Nanne och Alice Cooper.

Gå in på Adams Youtube-sida och lyssna på honom där! Han är sjukt begåvad!!

Nu säger jag hejdå och god natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0