God Jul!

Jahapp, då var det julafton! :) Jag har ingen direkt julkänsla i kroppen trots att jag har sminkat mig lite speciellt just för idag, fixat håret, klätt mig finare och satt på mig en tomteluva. Granen är precis bakom mig med en massa (?) julklappar under. Nej, massa julklappar är det inte... en är till mig och resten är till Pelle. xD Men jag får kvällens största ser det ut som. ;) Haha! Nej, jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Haha!



Vi har nyligen kollat på Kalle Anka och ätit god julmat och nu väntar vi på att mormor, morfar och morbror Peter ska komma. :) Brorsan håller på att längta ihjäl sig eftersom att vi först får öppna klapparna när de kommer. ;) Han klagar över att han längtar och att det tar så lång tid minst 20 gånger per timme!! Han är så full av energi så jag gick ut med honom och åkte pulka så att han hade något att spendera sin energi på. ;) Det var faktiskt riktigt roligt att gå ut i snön med honom. :) Han lyckades bli lite lugnare efter det iallafall. ;)

   
© Malin D

Nu kommer jag inte uppdatera bloggen mer idag - tror jag. Då önskar jag alla en riktigt God Jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0