En tidig julafton!

Idag åkte jag och brorsan med faster Emelie och Oskar till Sandviken för att fira jul lite granna med farmor och farfar. Vi myste lite med deras pippifågel Maxen, pyntade deras gran och fick en tidig julklapp var. Våran farbror kom också och gav oss 200 kr var och julklappen från farmor och farfar var 300. :) Pelle är så glad över att ha 1000 kr och jag är glad över att inte vara fattig längre! :)

Vi kom hem vid 6-tiden, kollade lite på Simpsons samtidigt som vi pyntade vår egen gran och vi är supernöjda med våran insats! Jag och brorsan är ett perfekt team. ;)

Jag insåg idag hur mycket jag verkligen tycker om min familj. När vi skulle åka hem till Gävle igen från Sandviken fick både jag och Pelle megastora kramar av farmor och hon sa: "Kom tillbaka och hälsa på snart! Jag älskar er så mycket! Verkligen!". Man blev faktiskt lite rörd. Och under middagen vid matbordet (det är sällan vi sitter vid matbordet pga all röra) fick man höra av mamma och pappa om hur begåvad man är. "Du är musikalisk, du har språklig begåvning och du är konstnärlig. Du har utvecklat alla tre begåvningar! Och även din bror har samma egenskaper.". Liksom... wow! Man blir bara så glad! :) Jag älskar min familj!

Synd att julbocken brann ner idag! RIP julbocken! xD


Fram tills imorgon... God Jul, i förskott! ;)

Kommentarer
Postat av: Trull

Det är en gubbe i ockelbo tror jag som bygger sin egen bock.:)Vi får väl nöja oss med den tills nästa år.

2009-12-24 @ 23:20:50
Postat av: Angelica

Gud vad roligt att få höra så mycket bra saker, både från din Farmor och dina föräldrar:)

2009-12-25 @ 00:34:17
URL: http://InevidljivI.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0