Hatar, älskar

Såg att Celicia hade lagt upp Hatar, älskar på youtube. Lyssna på texten så förstår man hur otroligt stark Nanne är. <3



Denna låten inspirerar mig sjukt mycket! Den handlar om Nannes mamma som missbrukade alkohol och droger för över 10 år sen och har varit nykter och fri från droger sen dess. Min mamma är verkligen ingen som super sig full och tar droger osv men hon är tvungen att ta massvis med piller dagligen för att överleva! Hon är ständigt trött och sover bort halva dagen och man får mycket mer ansvar och ibland sliter det något så fruktansvärt. Det är så mycket mer i det som jag inte orkar ta upp nu.

Tack Nanne för att du ger mig inspiration och styrka!
Tack mamma för att du fortfarande lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0