Tillbaka till de vanliga vardagsrutinerna

Jag har gått i skolan i två dagar och är redan helt slut! Jag har en massa saker jag måste göra innan veckan är slut.

♦ Skriva klart novell, inlämning på torsdag
♦ Göra hemprov om stormaktstiden, ingen aning om inlämningsdatumet!
♦ Engelskaglosor, till torsdag
♦ Tyska verb, torsdag

Nästa vecka börjar vårterminen och vi ska börja med ett nytt schema. Jag hatar verkligen det nya schemat! Vi har bara långa dagar och äckligt många håltimmar. Det värsta av allt är att vårterminen är en månad längre!

Jag ska övergå till novellen men det är väldigt svårt att koncentrera sig när lillebror och hans kompis sitter bakom mig och spelar TV-spel och skriker som attan! Vi har bara en dator i huset så jag har ingen möjlighet att flytta på mig. Jag kan inte höja ljudet på min mp3 heller för jag har redan alldeles för högt just för att jag ska slippa höra killarna vråla. Jag kommer få hörselskador inom kort!

Kan inte mamma och pappa komma hem snart så det blir tyst på dem??!!!! SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0