I'm the lucky one

Jag har insett hur lyckligt lottad jag är! Har fått gå igenom så himla många svarta perioder men i slutändan har jag hittat ljuset. Jag har aldrig varit ensam. Vid varje fall så har någon tagit emot mig.

♥ Under de åren som jag blev mobbad i skolan fanns mamma och pappa alltid där. När jag kom hem och var ledsen över något som någon har sagt eller gjort mot mig så fick jag en stor kram från hela familjen. Även min bror som var så oerhört liten kom och kramade mig. Mamma pratade så oerhört ofta med min lärare och bad de göra något åt det, hon hotade även med att polisanmäla skolan en gång!

♥ De gånger jag har varit självmordsbenägen men inte vågat säga det till de, har de ändå lyckats lista ut och tröstade mig.

♥ De följde med mig till BUP

♥ De är fortfarande gifta efter 18 år varav 10 år har varit ett rent helvete pga mammas sjukdom! Det är så många par som ger upp helt och hållet men mina föräldrar kämpar vidare ändå!

♥ Mina fina vänner!!!!!! Hur skulle jag kunna klara alla perioder då jag var rädd för att prata med familjen om jag inte hade dem?! Jag älskar er!

Jag insåg inte hur jobbigt det skulle bli att skriva detta. Det gjorde så ont men glädjetårarna kom när jag väl tänkte på vilken underbar familj jag har som inte ger upp och alltid finns där i alla lägen! Detsamma gäller mina vänner! De är helt enkelt bäst! Ingen nämnd, ingen glömd!! Ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo då, det funkar. mycket som händer nu bara..XD Till i morron ska vi ha lärt in oss 7 låtar. vi fick låtarna i tisdags.. :P så inte ens en vecka fick vi på oss.. :O tack och lov kunde jag redan alla låtar något så där. :)

hur är det själv?

2010-01-17 @ 16:09:17
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0