Från nattuggla till musse PIGG på morgonen

Jag är helt slut efter idag! Vaknade imorse och kände mig ganska pigg faktiskt. Jag som brukar vara en nattuggla!!



Såhär mysigt sover jag varje natt. :) Jag älskar min säng!

Kom upp ganska snabbt och tog fram min frukost. Det första jag gör när jag kommer upp till övervåningen är att äta! Jag brukade vara väldigt slarvig med att äta frukost just för att jag ville sova längre men sen jag började ta D-vitaminer så äter jag frukost oftare och jag mår så himla mycket bättre av det!





Här har vi lilla mig också! Pigg och glad! :) På morgonen... Nu är jag extremt trött trots att det var en lagom kort dag i skolan. Klockan är bara kvart i tio och jag håller på att somna! Det finns inget speciellt om idag faktiskt, skolan var som vanligt. Jag kom hem och följde med pappa till Ica kvantum och köpte dagens middag. ;) Sen har man väl fastnat här vid datorn! Det är så typiskt mig faktiskt!



Nu är det inte långt kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0