Malin does Cooper-oke!

Oja! Jag är med och tävlar i Alice Coopers nya tävling Cooper-oke! Man kan vinna 1000 dollar vilket motsvarar 7000 svenska kronor! Annars kan man vinna 500 dollar som är 3500 kr och 250 dollar som är 1750 kr! Man får mycket pengar vilket som. :) Men jag bryr mig faktiskt inte om priset. Jag, Matilda och Pelle hade jätteroligt när vi spelade in den så all mödan var helt klart värt resultatet. :) Vi är nöjda oavsett hur det går!


Denna är inte gjord för tävlingen, det är den vi är mest nöjd med trots att vi har glömt bort att ta bort ljudet på vissa klipp i den men eftersom vi inte ska tävla med den så tycker vi inte att det spelar någon roll.


Denna ska vi tävla med! Vi sjunger jättefult och jättefalskt så vi mixade till våra röster lite men det gjorde ju inte så mycket hjälp men det blir ju roligt iallafall! Vi är inga sångare och att vi ska kunna sjunga bra kan inte förväntas av oss. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

riktigt bra video ju :)

2009-11-03 @ 10:35:49
URL: http://piratflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0